Obchodní podmínky

Možnost vrácení zboží bez udání důvodu

U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má zákazník (spotřebitel) právo do 14 kalendářních dnů od doručení zboží nárok na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží musí být nepoužívané, zabalené v originálním obalu, nepoškozené, vhodné pro další prodej. Balení musí obsahovat veškeré původní příslušenství. Zásilku vráceného zboží je třeba odeslat na vlastní náklady, a to do 14 kalendářních (ne pracovních) dnů od doručení kurýrní službou.

V případě, že nejste spotřebitel, což znamená, že zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (uvedení IČO na objednávce), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.

Při zaslání vráceného zboží dobírkou, nebude tato přijata! U vrácené zásilky musí být přiložena kopie daňového dokladu vydaného dodavatelem. Před vrácením zboží nás prosím kontaktujte e-mailen nebo telefonicky, abychom Vaši zásilku očekávali. Jakmile obdržíme nepoškozené zboží, peníze budou vráceny poštovní poukázkou nebo na účet podle přání zákazníka, nejpozději do 14 dnů. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.

14ti denní lhůta na vrácení zboží se nevztahuje v případě, že zboží bylo vyrobeno na zakázku (např. barevný nástřik, moření dřeva, jiný rozměr apod.) dle přání zákazníka (spotřebitele).

Děkujeme za projevenou důvěru.

Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti PALNAS, spol. s r.o., se sídlem Staré Město, Brněnská 2177, PSČ: 686 03, IČ 277 20 888, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 54472 (dále jen „prodávající“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

Nákupní řád

Všeobecné podmínky pro nakupování prostřednictvím internetového obchodu se řídí platnou legislativou, níže uvedeným nákupním řádem a poctivým a slušným jednáním.

EET - elektronická evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Ceny zboží

Veškeré ceny uváděné na stránkách našeho internetového obchodu jsou uváděny včetně DPH. Firma PALNAS, spol. s r.o. je plátcem DPH.

Objednání zboží

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost objednávky a souhlasí s nákupním řádem internetového obchodu. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní e-mailovou adresu, bude mu na ni zaslán potvrzující e-mail s upřesněním termínu dodání objednaného zboží. Pokud potvrzující e-mail ve své poště do 48 hod nenaleznete, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.

Bohužel není možné všechna svítidla držet skladem, řada z nich se vyrábí až na konkrétní zakázku. Termín dodání se pohybuje dle závozu zboží v rozmezí od 1 do 6 týdnů. Proto neuvádíme u jednotlivých položek skladovou dostupnost. Zvláště u sádrových a keramických svítidel je termín výroby 3-4 týdny a to z důvodu, že sádra nebo keramika musí nějakou dobu vyzrát. Děkujeme za pochopení.

Prodávající si vyhrazuje právo nedodat zboží, které se již přestalo vyrábět, nemá ho na skladě nebo se u něj výrazně zvýšila cena. O zvýšení ceny je prodávající povinen kupujícího bezodkladně informovat a domluvit se na dalším postupu odstoupení od smlouvy a vrácení peněz kupujícímu (v případě, že již došlo k zaplacení faktury), objednání jiného zboží a finanční dorovnání ceny.

Zpracování objednávky

V případě nejasností má zodpovědný zástupce právo kontaktovat zákazníka a proto je v zájmu zákazníka zadávat e-mailovou adresu a kontaktní údaje pravdivě a svědomitě.

Způsob platby

Dobírka - platba při doručení zboží kurýrní službou na doručovací adresu uvedenou v objednávce.

Platební kartou - platba u přepravní služby při doručení zboží (pouze v ČR).

Bankovním převodem - zboží Vám bude zasláno po připsání platby na náš účet.

V hotovosti - pouze u osobního odběru na prodejně ve Starém Městě. Na místě je možné platit i kartou.

Doprava a způsob doručení

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní služby po celé ČR. Při objednání zboží v hodnotě nižší než 1499,- Kč s DPH účtujeme přepravné ve výši 150,- Kč s DPH za celou objednávku. Při objednání zboží v hodnotě vyšší než 1500,- Kč s DPH je doprava po celé ČR zdarma. Balné ani žádné jiné poplatky související s přepravou neúčtujeme.

Balíky o menších rozměrech rozesíláme přepravní službou Geis. Pokud Vám balíček bude zasílán jejich prostřednictvím a Vy si nebudete jisti, zda Vás zastihnou na požadované adrese, lze zásilku nechat na jejich výdejních místech. O uložení zásilky pak budete informování smskou a budete mít 7 dnů na vyzvednutí. Pokud zvolíte tuto možnost, poznačte nám prosím v objednávce do poznámky vybrané výdejní místo, abychom tento způsob předání domluvili s přepravní službou. Výdejní místa naleznete na jejich stránkách - http://www.geispoint.cz/.
Objemnější zásilky rozváží přepravní služba Toptrans.

Doručení a převzetí zboží

Za provedenou přepravu se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky na chodníku před vchodem domu na místě určení. Zboží je většinou dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.
Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat správnost dodaného zboží, neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a současně o této skutečnosti učinit zápis o poškození do přepravního listu, či sepsat s přepravcem reklamační protokol. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahů při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu.
Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel. Při převzetí zásilky si kupující zkontroluje rovněž počet balení a tento počet balení zapíše do dodacího listu, který podepisuje přepravci. Bude pak možné reklamovat eventuální nedodání nějakého dílu.

Ochrana osobních dat

Vážení zákazníci,

veškerá Vaše registrační data jsou chráněna před potencionálním zneužitím a jsou uchovávána v souladu s platným právním řádem České republiky, zejména v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, v jeho platném znění. Veškeré údaje získané od zákazníků slouží výhradně pro naši vnitřní potřebu a neposkytujeme je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci (Toptrans, Geis), kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, nutném pro bezproblémové doručení zboží. Nakupováním v internetovém obchodě „www.palnas.cz“ souhlasíte se shromažďováním informací o Vaší osobě a Vašich nákupech.

Reklamační řád

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 89/2012 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

Shoda s kupní smlouvou

§ 616
(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.4)

(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.

(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Reklamace

Vadné nebo poškozené výrobky musí být vždy zaslány zpět k dodavateli z důvodu řádného vyřízení reklamace. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo k poškození při přepravě a balík by měl být viditelně označen - REKLAMACE. Ke každé reklamaci musí být přiloženo krátké písemné vyjádření s popisem vady včetně kopie daňového dokladu. Dopravu zboží určeného k reklamaci hradí zákazník. V případě uznání reklamace prodávajícím hradí tento veškeré náklady na dopravu na základě zaslaného daňového dokladu (podací lístek apod.). Tímto se rozumí běžné náklady, ne např. náklady za taxík apod. V případě neuznání reklamace prodávajícím hradí náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží zákazník. Maximální doba na vyřízení reklamace je 30 dnů + čas na dopravu náhradního zboží.

Reklamované zboží prosím zasílejte na adresu:

Palnas, spol. s r.o.
Babice 145
687 03 Babice

UPOZORNĚNÍ !

Zobrazované odstíny svítidel se mohou lišit v závislosti na nastavení vašeho monitoru, proto považujte fotografie pouze za orientační.

0 ks,
Košík
0 ks,